niedziela, 8 czerwca 2014

Wspomnienia:)

W "Wiadomościach Goczałkowickich" ukazał się artykuł poświęcony obchodom 60-lecia naszej Szkoły Podstawowej nr 1 we wspomnieniach Łukasza Piszczka:)
Bardzo pięknie wspomina naukę w murach naszej szkoły.Zapytany o ulubionego pedagoga, do którego powraca w myślach i z największym swoim sentymentem, Łukasz wskazuje swoją wychowawczynię- nauczycielkę wychowania fizycznego w klasach starszych Panią Monikę Młodzik.Z wielkim wzruszeniem muszę Wam się przyznać, że ja byłam Jego wychowawczynią 
w klasach młodszych.Łukasz bardzo pięknie mówi o mnie, jest to dla mnie wielka radość, że mogłam Go uczyć i wychowywać wspólnie z Jego rodzicami, tak zdolnego piłkarza Europy:)
Talent piłkarski Łukasza właśnie wtedy 
rodził się na moich oczach:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz